„A külcsín a belső bemutatását szolgálja, s nem lehet öncélú. A jó design alapfeltétele, hogy tisztában legyünk a belsőnkkel.”
Design újratervezés. Radír vagy ceruza?
Minden weboldalon 1-2 évente helye van egy kis ráncfelvarrásnak. Változnak a divatirányzatok, és egyszer csak mindenki olyan színeket használ, ami tavaly vicc lett volna. A tévé és újságreklámokon is végigvonulnak ezek az irányzatok, az emberek fejében pedig mindig változó a kép, mit találnak ízlésesnek, szépnek. Ezt tehát figyelembe kell venni, és ha szükséges kiigazítani. Természetes, ha saját arculatunk, stílusunk kiforrott, és azzal elégedettek vagyunk, akkor nagyon ügyesen, finoman kell változtatni.
A design szerepe a tartalom támogatás és annak kifejezése. Nagy bankok is mernek lógót és teljes arculatot cserélni, ha ezzel az új szellemiséget vagy tulajdonosi hátteret szeretnék jelképezni.
Lévén egy weboldal interaktív felület, ahol bárki szabadon bárhova kattinthat, a design cserepe az is, hogy az elemek elrendezése és használhatósága maximális felhasználói élményt nyújtson. Vagyis egyszerűen legyen jó dolog a weblapot olvasni, nézegetni.
A design szerepe a tartalom támogatás és annak kifejezése. Nagy bankok is mernek lógót és teljes arculatot cserélni, ha ezzel az új szellemiséget vagy tulajdonosi hátteret szeretnék jelképezni.
Lévén egy weboldal interaktív felület, ahol bárki szabadon bárhova kattinthat, a design cserepe az is, hogy az elemek elrendezése és használhatósága maximális felhasználói élményt nyújtson. Vagyis egyszerűen legyen jó dolog a weblapot olvasni, nézegetni.