„Ha kidobni való pénze van, költse a családjára. Ha befektetni való, szerezzen vele új vevőket!”
Kereső kampányok, online hirdetések.
Honlapját – azaz szolgáltatását vagy termékeit – hirdetheti, hirdetnie is kell. Ezt nem költéségként, hanem befektetésként kell tekinteni. Az én szerepem az, hogy a hirdetések menedzselése révén segítsek a legkisebb befektetéssel elérni a célt, amelyet Ön meghatároz. Ez lehet nettó árbevétel növekedés, új vásárlók számának növelése, egy termék ismertségének fokozása, stb. Magyarországon a Google AdWords és azt Etarget rendszere hatékony eszközt ad a kezünkbe, amellyel érdemes élni.
Releváns online magazinokban PR cikkek, tartalmak publikálhatók.
Tematikus linkcenterekben ingyenes vagy fizetős megjelenés kötelező!
Bárhol is jelenjen meg hírdetés, az oldalunkra mutató link mindig egyedi, jól mérhető kell legyen, és legtöbbször nem a nyitólapra, hanem valamilyen belső oldalunkra kell irányúljon. Rá kattintva a látogató rögtön a hirdetéssel kapcsolatos oldalunkat lássa.
...és a Facebook jó valamire? Ha ott vannak a vevői, akkor igen. Márpedig ott vannak!
Bannerek és egyéb hirdetési felületek megjeleníthetők partnerek vagy nagyobb portálok oldalain.Releváns online magazinokban PR cikkek, tartalmak publikálhatók.
Tematikus linkcenterekben ingyenes vagy fizetős megjelenés kötelező!
Bárhol is jelenjen meg hírdetés, az oldalunkra mutató link mindig egyedi, jól mérhető kell legyen, és legtöbbször nem a nyitólapra, hanem valamilyen belső oldalunkra kell irányúljon. Rá kattintva a látogató rögtön a hirdetéssel kapcsolatos oldalunkat lássa.